قیمت چای

فروشگاه آنلاین و اینترنتی چای

قیمت چای

فروشگاه آنلاین و اینترنتی چای

تی سنس قدیمی ترین فروشگاه چای
پخش انواع چای از تهران به تمام نقاط ایران

021-44447132
09122899005
https://teasense.ir/

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برداشت چای لاهیجان

برداشت برگ سبز چای هر ساله در سه چین بهاره ، تابستانه و پاییزه صورت می گیرد که چین بهاره از اوایل اردیبهشت ماه، تابستانه از نیمه دوم خردادماه و چین پاییزه در شهریور شروع و تا پایان مهرماه انجام می شود.استان های گیلان و مازندران، ۵۵ هزار چایکار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
باغهای چای در استان های گیلان و مازندران ۲۶ هزار هکتار است که میزان زیر کشت هر سال متفاوت است. ۹۰ درصد باغهای چای در استان گیلان و ۱۰ درصد در استان مازندران قرار دارد.شهرستان لاهیجان به عنوان پایتخت چای ایران با جمعیت ۱۶۷ هزار نفری در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و سازمان چای و پژوهشکده چای کشور در این شهرستان قرار گرفته است.

 

فروشگاه چای 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای کادویی احمد Ahmad مدل Night
چای عطری و معطر

بسته بندی قلبی و فانتزی

چای خامه ای و میوه ای

حاوی تکه های توت فرنگی و گلبرگ گل رز

مناسب برای کادو و مناسبت های خاص

وزن: 60 گرم

محصول کشور چین

بارکد:054881014144

توضیحات بیشتر

چای کادویی احمد Ahmad با طراحی خیلی خاص قلبی و فانتزی مناسب برای هدیه دادن و انواع مناسبت ها میباشد. چای قلبی احمد بسیار معطر و عطری میباشد و حاوی تکه های توت فرنگی و گلبرگ گل رز است و طعم دلنشین خامه ایی را به خوبی حس میشود.

ترکیبات:

چای سیاه، اسانس،تکه های توت فرنگی، برگ گل رز.

 

انواع چای را از تی سنس بخواهید

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

اقتصادنیوز : چای از نوشیدنی های پرطرفدار بین ایرانیان است و از نظر پژوهش گران مصرف آن دارای اصولی خاصی است و چای کهنه دم برای دستگاه گوارش مضر است.
ضرر جدی چای کهنه دم برای معده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،آیا تا به حال شده که از صبح چای دم کرده باشید و تا شب ، همان را مصرف کنید ؟ احتمالا گاهی کار به روز بعد هم کشیده است. قطعا این اتفاق به دلیل تنبلی ، خستگی و هزاران دلیل دیگر برای ما افتاده است اما نکته اینجاست که آیا این کار ما باعث آسیب رساندن به بدن می شود ؟ اگر چای کهنه دم ضرر دارد ، عوارض آن چیست ؟

آیا چای کهنه دم بد و مضر است؟

بله . اگر این چای را درون یک محفظه بسته نگه ندارید و یا آن را در محل خنک نگذارید یا بیش از 48 ساعت آن را نگه دارید یا به آن اسانس اضافه کنید ، در واقع آن را با ضرر همراه کرده اید . قانونی در این مورد وجود دارد که می گوید نباید بیش از 8 ساعت چای دم کرده را نگه داشت یعنی شما بعد از دم کشیدن چای که باید به مدت 10 دقیقه باشد میتوانید چای را در محیطی خنک نگه داشته و سپس گرم کنید اما بعد از گذشت این زمان دیگر نمیتوان مجدد از چای استفاده کرد . فراموش نکنید این زمان 8 ساعت فقط برای چایی است که مواد افزودنی بیش از اندازه نداشته و یک چای کاملا ارگانیک است و هر نوع چایی را نمی توان این مدت نگهداری کرد .

طبق نتایج مطالعات و نظرات متخصصان طب سنتی چای کهنه دم ترشح اسید معده را تحریک کرده و به دلیل ماهیت اسیدی در بروز زخم معده نقش دارد .

و اما از مضرات چای کیسه ای کهنه دم ریفلاکس معده و مشکلات گوارشی مهم ترین آنهاست .

عوارض گوارشی چای کهنه دم در مورد دمنوش های گیاهی آماده نیز وجود دارد برای همین توصیه می شود دمنوش با استفاده از ترکیبات گیاهی و توسط خود فرد تهیه شود .اما چای کهنه دم دقیقا به چه معناست ؟

آیا چای کهنه دم فقط طعم خود را از دست می دهد یا اتفاقات دیگری هم در آن می افتد ؟ چای ها " البته چای ارگانیک " در شرایط زیر کهنه دم محسوب می شوند :

- بیش از 8 ساعت در قوری بودن ، در دمای اتاق ، بدون پوشش :حال بسته به نوع چای ، مزه آن در این مدت زمان از بین می رود .

گاهی اوقات بعضی از چای ها هستند که می توانند تا 72 ساعت بعد از دم کشیدن دوام بیاورند و امن باشند، به شرط اینکه داخل فریزر نگهداری شوند.

پس بهترین راه برای نگهداری از چای دم شده برای مدت طولانی :

تهیه یک شیشه با در بسته محکم و بدون منفذ ، بدون هیچ اسانس و یا شکر اضافه شده به آن.

اگر هر گونه ماده اضافه مثل شکر را به چای اضافه کردید ، حتی درون فریزر هم نباید بیش از 24 ساعت آن را نگهداری کنید.

چای دم کرده سرد در مقایسه با چای دم کرده داغ

تفاوت این دو چای بسیار زیاد است . چای دم کرده داغ حساسیت بیشتری نسبت به باکتری دارد و سریع تر کهنه دم می شود و به طور کل دما تاثیر زیادی روی خواص چای دارد .

.

 

فروشگاه چای 

 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای المنیس سیلانی

چای المنیس خوش طعم

خوش رنگ

خوش عطر

وزن: ۱۸۰۰ گرم

محصول کشور کویت

چای المنیس از بهترین و با کیفیت ترین چای سیلان میباشد. چای سیلان در سراسر جهان بخاطر داشتن مقادیر بالای پلی فنولیک و آنتی اکسیدان معروف است و دارای طعم، رنگ و عطر مطلوبی میباشد و در بین علاقه مندان به چای بسیار محبوب است.

 

انواع چای را از تی سنس بخواهید 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

نمونه اولیه دستگاه چای ساز کمپوست ساخته شد
تهران - محقق یکی از واحدهای فناور پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه نمونه اولیه دستگاه چای ساز کمپوست را ساخت.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ، مهندس 'کیومرث صیادیان ' محقق یکی از واحدهای فناور مسقر در پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت:این دستگاه می تواند در فاصله کوتاه 24 یا 48 ساعت متناسب با حجم دستگاه محلول سم و کود تهیه کند.نقش این دستگاه در واقع تهیه کود مایه برای زمین های کشاورزی است.

وی خاطر نشان کرد :یکی از اثرات مثبت دستگاه چای ساز کمپوست کاهش 50 درصدآب مصرفی گیاهان است . این طرح 70 تا 100 درصد استفاده از کود و سم را کاهش می دهد به طور مثال برای هضم بقای گندم و غلات نیاز به آتش زدن گیاهان زائد است که با استفاده از این محلول سرعت تجزیه بالا خواهد رفت و نیازی به آتش زدن زمین های کشاورزی نخواهد بود.

وی افزود : نمونه داخلی این دستگاه در ایران وجود ندارد و من به مدت دوسال روی این طرح پژوهش کردم . این دستگاه در روستاها می تواند بسیار مفید باشد و در هر روستا باید دو دستگاه وجود داشته باشد .

به گفته این محقق ایجاد پارک های علم و فناوری در دانشگاه ها و مراکز علمی موجب اهمیت دهی به طرح های پژوهشی می شود و این پارک ها یکی از بهترین حامیان جوانان دارای ایده و نوآور هستند .

 

فروشگاه چای 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سبز جف تی Jaf Tea مدل Mango
ضد پیری

ضد سرطان

حاوی عصاره انبه

ضد استرس و آرام بخش

جلوگیری از بوی بد دهان

کاهش وزن و تناسب اندام

کنترل فشار خون و چربی خون

تعداد: 20 تی بگ

محصول کشور سریلانکا

بارکد:4791038200376

توضیحات بیشتر

چای سبز جف تی با رایحه و عصاره انبه، طعم و عطر چای سبز را دلنشین تر میکند و به دلیل خواص فراوان، شهرت بسیار زیادی دارد.چای سبز با افزایش سوخت و ساز بدن تاثیر به سزایی در کاهش وزن،کنترل فشار خون و چربی خون داشته و همچنین دارای خاصیت آرام بخشی بوده و میتواند حالت تنش، افسردگی، استرس و هیجان را از بین ببرد.نوشیدن چای سبز میتواند مکملی برای سلامت دهان و دندان دانست.چای سبز عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان است زیرا میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان دارد و همچنین به دلیل وجود میزان بالای آنتی اکسیدان دارای خاصیت ضد پیری بوده و روند پیری را به تعویق می اندازد.

 

فروش چای سبز

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

آمادگی کارخانجات چایسازی برای خرید برگ سبز چای
۱۳ کارخانه چایسازی در گیلان خرید برگ سبز چای را آغاز کرده اند.

آمادگی کارخانجات چایسازی برای خرید برگ سبز چایبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ رییس سازمان چای کشور در بازدیداز کارخانجات چای در رودسر با اشاره به آغاز برداشت برگ سبز چای در باغ‌های گیلان و مازندران گفت: در مرحله نخست ۱۳ کارخانه چایسازی در استان‌های گیلان و مازندران خرید برگ سبز چای را آغاز کرده اند.
حبیب جهانساز افزود: بقیه کارخانجات چایسازی هم آماده دریافت برگ سبز چای هستند و در روز‌های آینده و با افزایش برداشت برگ سبز چای، همه کارخانجات، برگ سبز چای را از چایکاران دریافت خواهند کرد .

 

فروشگاه چای

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای لاته کلاسیک LIPTON

چای لاته کلاسیک LIPTON
چای لاته 1*3 ( چای، شیر، شکر) کلاسیک

چای لاته لیپتون

محصول کشور هندوستان

18 عددی

وزن هر عدد 25گرم
انواع چای را از تی سنس بخواهید

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

افزایش رقابت‌پذیری صنعت چای ایرانی با اقدامات حمایتی دولت

Leave a Comment / اخبار چای / By 

فروش ویژه چای ممتاز لاهیجان کیلویی 50000 تومان - برای خرید به پشتیبانی واتساپ پیام دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، ارسلان زارع عصر امروز در حاشیه مراسم آغاز برداشت برگ سبز چای در بخش کومله شهرستان لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگاران، چای را یکی از مهم‌ترین محصولات گیلان و ایران دانست و اظهار داشت: صنعت چای سهم ۵۰ هزارنفری اشتغال را به خود اختصاص داده است.

وی به گردش مالی سالانه بالغ‌بر ۵۰ هزار میلیارد ریال صنعت چای اشاره کرد و گفت: با توجه به استفاده مردم در نقاط مختلف کشور عزیزمان، به هر میزان که زمینه خودکفایی این محصول مهم را فراهم کنیم از وابستگی کشور نسبت به واردات چای، کاسته می‌شود.

استاندار گیلان حمایت‌های گسترده دولت از صنعت چای طی سالیان اخیر برای افزایش تولید را یادآور شد و تصریح کرد: افزایش نرخ خرید تضمینی و تأمین اعتبار موردنیاز و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات چای ازجمله اقدامات مهم دولت در حمایت از این صنعت بوده که افزایش رقابت‌پذیری تولید داخل برای چای‌کاران و صنعتگران این حوزه را به دنبال داشته است.

به گفته زارع، خوشبختانه سازمان‌های جهاد کشاورزی و چای نیز با اقدامات ترویجی و آموزشی، زمینه افزایش بهره‌وری، تولید و کیفیت محصول را به‌ویژه در سال‌های اخیر فراهم کرده‌اند.

وی به تولید ۹۰ درصد چای کشور در گیلان اشاره کرد و گفت: همان‌طور که سال گذشته شاهد افزایش پنج‌درصدی میزان تولید چای در گیلان بودیم امسال نیز شاهد سیر صعودی این شاخص باشیم و خوشبختانه در این محصول طی ماه‌های گذشته شاهد آفت نبوده‌ایم و از بابت کیفیت چای استان و کشور اطمینان صددرصدی وجود دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

پکیج چای EMINENT مدل ARTISAN CEYLON TEA

Leave a Comment / مجله چای تیسنس / By 

فروش ویژه چای ممتاز لاهیجان کیلویی 50000 تومان - برای خرید به پشتیبانی واتساپ پیام دهید

پکیج چای EMINENT مدل ARTISAN CEYLON TEA
تهیه شده از چای درجه یک سیلانی

بسته بندی شکیل و هدیه ای

فاقد مواد تراریخته (NON GMO)

محتوی سه طعم English Breakfast, Cardamom, Earl grey

وزن: 3*150 گرم

محصول کشور سریلانکا

 

فروشگاه چای 

  • مصطفی طاهری