قیمت چای

فروشگاه آنلاین و اینترنتی چای

قیمت چای

فروشگاه آنلاین و اینترنتی چای

تی سنس قدیمی ترین فروشگاه چای
پخش انواع چای از تهران به تمام نقاط ایران

021-44447132
09122899005
https://teasense.ir/

۱۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چوب چای

چوب چای

بی تردید هموطنان عزیز اطلاع دارند که مردم سخت کوش و زحمتکش شمال کشور غالبا به شیوه های دستی و سنتی برگ سبز چای را برداشت می کنند و در هنگام برداشت به این شیوه غالبا غنچه فوقانی  چای با برگ های اول، دوم، سوم و گاهی با برگ چهارم چای همراه است که همه اجزای فوق به ساقه نگهدارنده در قسمت فوقانی متصل بوده و سپس درمراحل چایسازی، تعدادی ازخرده های ساقه، درهنگام غربال گری چای سیاه تولید شده به صورت پراکنده به مقدار متفاوت در انواع درجه بندی شده چای سیاه باقی مانده و این مقدار در چای سرگل و ممتاز به کمترین میزان خود می رسد و در چای قلم و شکسته و باروتی به ترتیب در مقادیر بیشتری وجود دارد. مردم بومی منطقه نیز قریب به یقین به علت خاصیت های مفید وسودمند ساقه های خرد شده، سعی ننموده اند که ساقه زدایی را بطور کامل از چای تولید شده انجام دهند.

حذف تفاله چای از استکان | مشاهده چوب چایی روی استکان چای | ساقک و تفاله چای ایرانی | چای شمال | دلیل چوب و ساقه چای داخلی

دلایل تمایل در نگه داشتن ساقه های خردشده در چای ایرانی :
عناصر کمیاب و ترکیبات مفید و سودمندی از طریق ریشه های بوته چای به غنچه و برگ های چای انتقال می یابد که مسیر انتقال آنها همان ساقه نگهدارنده غنچه و برگ های چای بوده و ترکیباتی مفیدی همچون انواع ویتامین ها، تیانین کاتچین و ... در آن (ساقه) جریان دارد. این مواد علاوه بر خواص  سودمند فراوان، در خوش رنگ نمودن و عطردهی چای بسیار موثراست.


دلیل دیگر مفید بودن ساقه چای شمال :
وجود ساقه های خشک شده کوچک باعث ایجاد فضایی در بین تکه های چایی شده و این امر خود در توزیع یکنواخت تر دما در میان چای ریخته شده در قوری برای بهتر دم کشیدن موثر خواهد. بود.


چگونگی جدا سازی ساقه چای و تفاله چایی موقع ریختن چای از قوری در استکان :
شاید گلایه خیلی از هموطنان عزیز از چای ایرانی این باشد که موقع ریختن چای از قوری در استکان، ساقه چایی و مقداری تفاله آن نیز همراه چای دم کشیده داخل استکان سرریز می شود. باید به این نکته دقت داشت که اگر چای شمال و ایرانی خوب طبخ شده باشد و به درستی دم کشیده باشد به هیچ وجه هیچ گونه تفاله ای اعم از تفاله برگ چای و ساقه چایی به داخل استگان سرریز نخواهد شد و علت این امر فقط و فقط شیوه ناصحیح طبخ و دم کشیدن می باشد. در این حالت اجازه دهید قوری به مدت 5 دقیقه بیشتر بر در معرض بخار آب بر روی سماور قرار گیرد تا خوب مغزپخت گردد و به طور کامل دم بکشد.

 

انواع چوب چای را از تی سنس بخواهید 

 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سیاه قلم ریز

چای سیاه قلم ریز

چای سیاه قلم ریز ایرانی ازجمله محصولات پرطرفدارکارخانه های چای سازی خطه سرسبز و باطراوت بویژه دراستان گیلان بوده که به دلیل شهرت خوش طعمی، درمیان هموطنان عزیز، با استقبال فراوانی همراه می باشد. چای سنتی قلم درشت ترین چایی ایرانی می باشد.

کیفیت چای قلم ایرانی درصورتیکه بطور صحیح دم کشیده شود، کمتراز انواع چایی های مرغوب و برتر دیگر نبوده و فقط در میزان چای خشکی که درقوری ریخته می شود با چایی های دیگر متفاوت می باشد که باید یک قاشق بیشتر ریخته شود. درچای قلم، ساقه های فوقانی نگهدارنده ی شاخسارها (جوانبرگ) چای نیز بطور پراکنده در آن پخش بوده و درهنگام دم کشیدن چای، تراوش مواد مفید و سودمند ساقک های خشک شده، رنگ و عطر خاصی به نوشیدنی می دهد که علاوه بر ظاهری بسیار زیبا و جذاب، عطر نوشیدنی را دلچسب تر و با طراوت می نماید.

انواع چای سیاه قلم ریز را از تی سنس بخواهید

 

 

 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سیاه قلم درشت

چای سیاه قلم درشت
یک نوع چای سیاه با ظاهری درشت تر از سایر انواع چای سیاه و طعم و رنگی منحصر به فرد. اولین ویژگی مطرح شده در مورد این نوع چای قرار گرفتند آن در دسته بندی چای های سیاه است. چای سیاه و سبز و حتی اولونگ همگی از گیاه کاملیا سیننسیس تولید می شوند و تفاوت آن ها در شیوه تهیه است. برای تولید چای سیاه بر خلاف چای سبز، گیاه قبل از خشک شدن یک دوره تخمیر (اکسایش) را تجربه می کند و بعد خشک می شود. واژه قلم که در معرفی این نوع چای به کار رفته است حاکی از خصوصیات فیزیکی چای و همچنین قسمتی از گیاه چای است که در تهیه آن مورد استفاده قرار گرفته است. چای قلم از قسمت ساقه گیاه چای تولید شده است. و در مورد قلم درشت بودن این نوع از چای باید بگوییم که چای قلم در بازار چای به دو دسته قلم درشت و قلم متوسط تقسیم می شود. این دو دسته میزان کوچک و بزرگ بودن دانه های چای را بیان می کنند. اما این که بزرگی و کوچکی دانه های چای سیاه چه تأثیری دارند را بعداَ بررسی خواهیم کرد. در آخر واژه بهاره اخرین ویژگی این نوع چای است. چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز برداشت می شود.

چای بهاره با کیفیت ترین و بهترین نوع چای است.

حال که به خوبی می دانید چای سیاه قلم درشت بهاره چیست می توانیم به بررسی خواص و نقد آن بپردازیم.

طرز تهیه چای قلم درشت بهاره
این چای از ساقه گیاه چای برداشت شده در بهار تولید می شود. بعد از جدا شدن قسمت مورد نظر از گیاه چای، این قسمتها در معرض رطوبت و اکسیژن دچار تخمیر می شوند. تفاوت تمام انواع چای سیاه در این مرحله رقم می خورد. این که چه قسمتی از گیاه چای در چه اندازه ای تحت تأثیر اکسایش قرار بگیرد نقش بسزایی در طعم و رنگ چای دارد. همچنین در این مرحله است که رنگ دانه های چای سیاه می شود و آن را از چای سبز، سفید و اولونگ جدا می کند. بعد از اکسید شدن قسمت های گیاه چای آن را خشک می کنند.

طعم چای قلم درشت بهاره
همان طور که گفته شد طعم انواع چای سیاه در مرحله اکسایش رقم می خورد. عنصری که در طعم چای تأثیر دارد اندازه برگ چای است. باید بگوییم که هر چه برگهای چای کوچک تر باشند مواد تخمیر کننده بیشتر جذب برگ ها خواهند شد. این مواد باعث تلخی چای و یبوست در انسان می شوند. بنابراین هرچه دانه های چای کوچک تر باشند مزه آن ها تلخ تر خواهد بود که خوشایند هر کسی نیست. دانه های چای قلم درشت همان طور که ذکر شد بزرگترین نوع چای سیاه بوده و از این مشکلات مستثنی هستند. بهاره بودن چای نیز در طعم چای تأثیر خورد را می گذارد زیرا که خوش طعم ترین چای، چای بهاره است.

رنگ چای قلم درشت بهاره
برای بررسی کیفیت رنگ چای قلم باید کمی از پرمصرف ترین چای ایران یعنی چای ممتاز بگوییم. رنگ چای ممتاز به جهت وجود درصد بالای برگ و سرگل چای و ریزتر بودن قطعات چای در مرحله اکسایش نسبت به چای قلم تیرگی بیشتری دارد که به این دلیل معمولا مقداری (حدود 20 درصد) از قلم موجود در چای ممتاز را غربال نمی کنند که رنگ چای خوشرنگ تر شود. از آنجا که چای سیاه قلم درصد بالای از قلم و ساقه چای را در خود دارد، به خوشرنگی معروف است و طرفداران خاص خود را دارد.

خواص چای سیاه قلم
خواصی که محققان برای چای سیاه مطرح کرده اند. چای سیاه از دارای آنتی اکسیدان است که خواصی چون بهبود اسیب های ناشی از مصرف تنباکو را دارند. چای سیاه قلم بر اساس تحقیقات انجام شده احتمال سکته قلبی را 21 درصد کاهش می دهد. این نوع چای باعث سلامت استخوان ها، کاهش استرس، افزایش انرژی و بهبود گوارش می شود.

بهترین روش دم کردن چای
برای دم ‌کردن چای ابتدا باید آب کاملا به جوش آید و بعد از جوش آمدن آب شعله باید بسیار کم باشد تا حالت قلیان و جوش آب از بین برود. یک سوم قوری را آب جوش پر می‌ کنیم به ‌طوری که باید قسمتی از قوری خالی باشد و بعد از آن روی حرارت ملایم چای را دم می‌ کنیم. قوری چینی نیز بهترین نوع جنس برای دم کردن چای سیاه قلم است.

روش تشخیص کیفیت چای ایرانی
توجه داشته باشد که چای طبیعی و مرغوب 20 دقیقه برای دم کشیدن زمان می خواهد و زمانی که در استکان ریخته می شود 15 دقیقه زمان می برد تا رنگ چای تغییر کند اگر چای زود تر از این زمان دم بکشد یا در کمتر از 15 دقیقه در استکان تغییر رنگ داده یا مواد در آن ته نشین شوند چای مرغوب نبوده است.

جمع بندی
1) چای سیاه قلم درشت از قسمت ساقه گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شود و برای قرار گرفتن در دسته چای سیاه دوره اکسایش را میگذراند و ظاهر درشت تر دارد.
2) به علت بزرگ تر بودن دانه های چای سیاه قلم، طعم ملایم تر و رنگ شفاف و قرمز تری دارند.
3) این نوع چای مانند سایر انواع چای سیاه خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد. (سلامت قلب، گوارش، استخوان و …)
4) استفاده از این نوع چای مانند سایر انواع چای سیاه است و جزو دسته دیر دم ها قرار می گیرد.

انواع چای سیاه قلم درشت را از تی سنس بخواهید 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سیاه باروتی

چای سیاه باروتی همان چای سیاه است که طی مراحلی به گلوله های ریز سیاه رنگ تبدیل شده است. چای باروتی را در ایران بیشتر به نام چای کله مورچه یا سی تی سی میشناسند. دلیل نامگذاری چای باروتی یا کله مورچه به این دلیل است که دانه های این چای گلوله ای شکل هستند و به سر مورچه شبیه اند. جالب است بدانید که این چای هم از برگ های گیاه کاملیا سیننسیس تهیه میشود و پایه تولید این چای همان گیاهی است که چای های سیاه، سبز و سفید از آن تهیه میشود و تنها تفاوت آن روش تهیه و به دست آوردن شکل گلوله ای چای باروتی است.

 

تی سنس چای سیاه باروتی را در بسته بندی های مختلف ارائه میدهد:

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

.

 

از محصولات تی سنس می توان به چای سیاه شکسته ممتاز اشاره نمود که از بهترین نوع برگ چای ممتاز بهاره تولید شده و فاقد هرگونه رنگ و طعم دهنده های غیر مجاز است.

این محصول تی سنس یکی از بهترین محصولات چای ایرانی می باشد .این چای بدلیل عطر و طعم بسیار خوب و همچنین رنگدهی طبیعی بالا یکی از پرفروش ترین محصولات چای ایرانی می باشد.

(محصول درجه یک ایرانی= گزینه بسیار مناسب برای استفاده در شرکت ها و ادارات دولتی )

انواع بسته بندی چای سیاه شکسته ممتاز :

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سیاه سوزنی یا همان چای لیزری

یکی از محصولات پرطرفدارکارخانه های چایسازی خطه سرسبز و باطراوت بویژه دراستان گیلان بوده که به دلیل شهرت خوش طعمی، درمیان هموطنان عزیز، با استقبال فراوانی همراه می باشد. چای سنتی سیاه سوزی یا همان چای لیزری ایرانی می باشد.

کیفیت چای سیاه سوزنی ایرانی درصورتیکه بطورصحیح دم کشیده شود، کمتراز انواع چایی های مرغوب و برتر دیگر نبوده و فقط در میزان چای خشکی که درقوری ریخته می شود با چایی های دیگر متفاوت می باشد که باید یک قاشق بیشتر ریخته شود. در چای قلم، ساقه های فوقانی نگهدارنده ی شاخسارها (جوانبرگ) چای نیز بطور پراکنده در آن پخش بوده و درهنگام دم کشیدن چای، تراوش مواد مفید و سودمند ساقک های خشک شده، رنگ و عطر خاصی به نوشیدنی می دهد که علاوه بر ظاهری بسیار زیبا و جذاب، عطر نوشیدنی را دلچسب تر و با طراوت می نماید.

برای خرید انواع بسته های چای سیاه سوزنی روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید:

چای سیاه سوزنی (لیزری) ممتاز ( 500 گرمی )

چای سیاه سوزنی (لیزری) ممتاز (300 گرمی)

چای سیاه سوزنی (لیزری) ممتاز (300 گرمی)

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سیاه سرگل بهاره ممتاز و مشخصات اصلی آن و در ادامه معرفی و خرید پرفروش ترین محصولات چای سرگل در ایران

 

شاید یکی از مبهم ترین مواردی که برای علاقه مندان به چای ایرانی  وجود دارد عدم آشنایی کافی در زمینه انواع اسامی ،شکل و نوع کیفیت چای شمال کشور از جمله چای سیاه سرگل بهاره باشد.در ادامه بهترین نوع چای ایرانی(چای سرگل بهاره) و محصولات پرفروش از این نوع را معرفی کرده و شما می توانید با کلیک بر روی تصاویر محصولات در پایین همین مقاله اقدام به خرید نمایید.

توجه:  محصول چای شمال کشور در سه فصل بهار و تابستان و پاییز تولید می شود و به محصولاتی که در فصل بهار تولید می شود چای بهاره می گویند. رنگ چای بهاره بیشتر، طعم و مزه آن گس مانند است

نکته: چای سیاه سرگل بهاره همان چای ممتاز بهاره است که از غنچه و برگ بالایی بوته‌ی چای در فصل بهار تولید می شود و چون در تولید این نوع چای از برگ های جوان روی بوته چای در فصل بهار استفاده می شود به آن چای سیاه سرگل بهاره هم گفته می شود.این محصول بواسطه برداشت در فصل بهار و یا اصطلاحا چین اول، حاوی مواد مغذی بسیار زیادی بوده که بیشترین فواید را برای سلامت و زیبایی دارد.

مشخصات چای سیاه سرگل :

چای سیاه سرگل بهاره دارای ظاهری کمی پیچیده است و به لحاظ کیفیت عطر ،طعم و رنگ چای ، درجه بالایی از کیفیت و مرغوبیت را دارا می باشد و به جرات می توان گفت بهترین چای دنیا از نقطه نظر طبیعی بودن و خالص بودن است.

عطری که پس از دم کشیدن صحیح این نوع چای در فضا می پیچد و مدت زمان 10 دقیقه دم کشیدن این نوع چای بیانگر کیفیت بسیار بالای آن می باشد.

 بسیاری از کارخانه های پیشرفته در ایران در تولید چای سرگل با استفاده از دستگاههای پیشرفته سورتینگ اقدام به جداسازی تکه های چوب  (ساقه چای) می کنند به همین دلیل چای سرگل کاملا خالص، یکدست و طعم گس ملایمی دارد.

نکته: بسیاری از افراد در شمال کشور اقدام به تولید چای سرگل به شکل دستی می نمایند که در بعضی از مواقع دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد ولی واقعیت این است که امروزه کارخانه های تولید کننده چای پیشرفته ای در کشور وجود دارد که با تجهیزات مدرن، چای با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند. در ادامه بعضی از بهترین و پرفروش ترین محصولات چای سرگل بهاره را معرفی خواهیم کرد.

نکته: منظور از کلمه شکسته در نام گذاری محصولات چای، اندازه تولید شده چای میباشد.

نکته: در اغلب موارد کارخانه های تولید کننده چای در نام گذاری بهترین محصولات خود(بسته بندی، پاکتی و…) از نام تی سنس استفاده می کنند.

 

پرفروش ترین محصولات چای سیاه سرگل بهاره در تی سنس :

شما می توانید برای دیدن مشخصات و خرید هر یک از محصولات زیر برروی عکس محصول کلیک کنید.

 

چای سیاه

چای سیاه سرگل بهاره ممتاز (1کیلوگرمی)

چای سیاه سرگل بهاره ممتاز (300گرمی

چای سیاه سرگل بهاره ممتاز (500گرمی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

قیمت چای ایرانی

باکیفیت‌ترین چای ایرانی اصل شمال ایران را برای شما تهیه کرده‌ایم.
ما در تی سنس فرآیند خاصی را برای انتخاب محصولاتمان طی می‌کنیم. در سفرهایی که به گیلان داشتیم، از نزدیک به مزارع کشت چای سر زدیم. همچنین از مردم محلی نیز برای پیدا کردن بهترین کارخانه‌های تولید چای پرس‌وجو کردیم. سپس به چند کارخانه مراجعه کرده و مراحل تولید انواع چای ایرانی را از نزدیک دیدیم. تا در نهایت توانستیم یکی از بهترین چای سرگل های موجود در تمام استان گیلان، چای ممتاز درجه یک، چای قلم و چای سبز ممتاز را برای شما تهیه کنیم.

با خرید چای ایرانی تی سنس به فکر سلامتی خود باشید.
مهم‌ترین مزیتی که چای ایرانی نسبت به چای خارجی دارد، عدم استفاده از هیچ‌گونه افزودنی شیمیایی در چای برای رنگ‌دهی و یا عطری کردن آن است. شما با مصرف چای ایرانی اصل می‌توانید مطمئن باشید که یک چای سالم و طبیعی را مصرف می‌کنید و با مصرف افزودنی‌های غیرضروری چای، به سلامتی و به‌خصوص معده خود آسیب نمی‌رسانید. بسیاری از پزشکان و متخصصین نیز به افرادی که مشکل معده دارند، توصیه می‌کنند حتما از چای ایرانی به جای چای خارجی استفاده کنند. ما در ویدئو چای ایرانی بهتره یا خارجی از نزدیک به شما نشان می‌دهیم که چه افزودنی‌های مضر و بعضا خطرناکی به چای‌های خارجی اضافه می‌شود.
جالب است بدانید که به علت آب‌وهوای مناطق شمالی کشور ما، نیازی به استفاده از سم برای کشت چای نیست. در نتیجه می‌توان گفت چای ایرانی یکی از معدود چای‌هایی در جهان است که بدون استفاده از سموم شیمیایی برای دفع آفات تولید می‌شود.

با خیال راحت خرید کنید؛ ما "بازگشت وجه" داریم.
مهم‌ترین اعضای خانواده درکام، مشتریان آن هستند. ما برای جلب رضایت شما، هزینه هر محصولی را که از کیفیت آن ناراضی بودید، برگشت می‌دهیم. البته ما زمان زیادی را برای انتخاب بهترین چای‌های ایرانی صرف کردیم تا این تجربه ناخوشایند برای هیچ‌کدام از مشتریانمان پیش نیاید.

پشتیبانی تی سنس همیشه در خدمت شماست.
اگر در مورد انواع چای ایرانی درکام سوالی دارید، نمی‌دانید کدام چای بیشتر به سلیقه‌تان می‌خورد و یا در هر کدام از مراحل خریدتان به مشکل خورده‌اید، از طریق پشتیبانی آنلاین سایت و یا پشتیبانی تلفنی با ما تماس بگیرید.

چای ایرانی
بسیاری از افرادی که چای خارجی مصرف می‌کنند، اطلاعات کمی درباره چای ایرانی دارند و نمی‌دانند چای ایرانی چه مزایایی نسبت به چای خارجی دارد. بهتر است بدانید که برخلاف چای ایرانی، در تولید چای خارجی از افزودنی‌های شیمیایی برای افزایش رنگ‌دهی یا عطر چای استفاده می‌شود. این مواد شیمیایی به مرور به سلامتی انسان ضرر می‌رسانند؛ به همین علت بسیاری از پزشکان به افرادی که مشکل معده دارند، مصرف چای ایرانی را توصیه می‌کنند. ضمناً چای ایرانی تنها چای جهان است که بدون استفاده از هیچگونه سم برای مقابله با آفات تولید می‌شود. پس حداقل برای یک بار هم که شده، چای ایرانی با کیفیت درکام را امتحان کنید؛ پس از آن دیگر هرگز به سراغ چای وارداتی نخواهید رفت.
انواع چای ایرانی
چای سیاه طی آخرین مرحله فرآیند تولید به انواع مختلف سرگل، ممتاز، قلم، شکسته و باروتی تفکیک می‌شود.
چای سرگل، بالاترین درجه چای ایرانی است که از برگ‌های ظریف چای به دست می‌آید. طعم تلخ و گس این چای، باعث شده تا طرفداران خاص خود را داشته باشد. رنگ‌دهی چای سرگل ایرانی نیز بیشتر از سایر چای‌ها است.
چای ممتاز که پر مصرف‌ترین نوع چای ایرانی است، طعم ملایم‌تری نسبت به چای سرگل دارد ولی برگ‌های آن همچنان کوچک می‌باشند.
برگ‌های چای قلم ایرانی، از هر دو نوع قبلی بزرگ‌تر هستند و تلخی و رنگ آن نیز کمتر از چای سرگل و ممتاز می‌باشد.
چای شکسته از برگ‌های خرد شده تشکیل شده و وزن کمتری نسبت به سایر انواع چای دارد. اگر حوصله دم کردن ١٥ دقیقه‌ای چای ممتاز را ندارید، حتما چای شکسته را امتحان کنید زیرا زود دم تر از سایر چای‌ها است.
پرمصرف‌ترین چای در میان مردم دنیا، چای سیاه است اما به علت تاثیرگذاری بر سلامت انسان، چای سبز نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چای سبز دارای خواص متعددی از جمله پیش‌گیری از بروز سرطان، کاهش التهاب بدن، کاهش وزن، کمک به جوانی و شادابی پوست و ... می‌باشد. درکام در کنار انواع چای سیاه ایرانی، امکان خرید چای سبز اصل را نیز فراهم کرده است.
چای بهاره
چای بر اساس فصل برداشت به سه نوع چای بهاره، تابستانه و پاییزه تقسیم می‌شود. چای بهاره یا چین اول در اردیبهشت ماه برداشت و تولید می‌شود و معروف‌ترین و بهترین چای سیاه ایرانی است. چین دوم در اوایل تیر ماه، پس از رشد مجدد برگ سبز چای آغاز می‌شود که به چای تابستانه هم معروف است و بخش کمی از تولید چای هم مربوط به چین سوم و پاییزه است. اکثر چای سیاه ایرانی، در بهار و تابستان تولید می‌شود. چای سیاه درکام نیز چای بهاره می‌باشد.
قیمت چای ایرانی
قیمت انواع چای بهاره 99 بر اساس نوع و کیفیت آن متفاوت است. گران‌ترین چای ایرانی اصل چای سرگل است که از غنچه بوته چای به دست می‌آید. قیمت چای بهاره ممتاز نیز به دلیل داشتن کیفیت عالی، نسبتاً بالاست. چای قلم با کیفیت درکام، قیمت مناسبی دارد و چای شکسته و باروتی نیز در رده ارزان‌ترین چای‌های خوب ایرانی قرار می‌گیرند. البته قیمت پایین‌تر این چای ها دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن‌ها نیست و بسیاری از افراد، این چای‌ها را می‌پسندند.
خرید چای ایرانی
چای تی سنس ، محصولی صد در صد ایرانی، سالم، طبیعی و باکیفیت است که با وسواس بسیار از بین حدود ٤٠ نمونه چای مختلف از بهترین کارخانه‌های شمال کشور انتخاب شده است. از آن جا که انتخاب بهترین چای ایرانی، وابسته به سلیقه افراد مختلف است، بسته تست کاملی از انواع چای بهاره ایرانی نیز آماده شده است تا بتوانید قبل از خرید جزئی یا عمده، چای مورد علاقه خود را انتخاب کنید. خرید بسته تست چای رایگان
تی سنس امکان خرید عمده انواع چای بهاره ایرانی را نیز برای شما فراهم کرده است.

 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

آشنایی با روش تهیه چای نعنا و پرتقال

Leave a Comment / مجله چای تیسنس / By 

 

این نوشیدنی را که دارای برگ نعنا، آب پرتقال، چای، آبلیمو و شکر است را حتما تهیه و میل کنید

دسر

زمان تهیه: 15 دقیقه

برای 6- 4 نفر

مواد لازم:

آب / 2 پیمانه

چای کیسه‌ای / 2 عدد

نعنای تازه خرد شده / 3 قاشق چای‌خوری

شکر / 2 قاشق چای‌خوری

آب پرتقال / 4 پیمانه

آب لیموی تازه / 2 قاشق چای‌خوری

طرز تهیه:

1- در یک ظرف بزرگ، آب را جوش آورده، سپس از روی حرارت بردارید.

2- کیسه‌های چای، برگ‌های نعنا و شکر را به آب جوش اضافه کنید و 10 دقیقه صبر کنید.

3- کیسه‌های چای و برگ‌های نعنا را پس از فشردن از درون آب بیرون آورید و محتوای ظرف را به ظرف بزرگ‌تری منتقل کنید

4 –  آب پرتقال و آب لیمو را به آن اضافه کنید.

5- قبل از اینکه نوشیدنی را میل کنید، آن را در یخچال قرار دهید تا خنک شود.

 

تی سنس مرکز فروش چای در تهران

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

آشنایی با روش تهیه چای زنجبیل

Leave a Comment / مجله چای تیسنس / By 

این چای با طعم تند و سوزانش، به درد روزهای سرد زمستان می‌خورد و حسابی بدنتان را گرم می‌کند و اگر بار اول است که از این چای می‌نوشید ممکن است از طعم تند آن شوکه شوید.

دسر

این چای مصارف درمانی فراوانی ازجمله درمان گلو درد، رفع سرما خوردگی و آنفلوانزا دارد و برای هضم غذا مفید است.

مواد لازم:

زنجبیل: 5 قطعه کاملا ریز شده (پودر زنجبیل: کمتر از یک قاشق چای‌خوری )

لیموی متوسط: یک عدد

عسل: 2 قاشق چای‌خوری

طرز تهیه:

• مقداری آب درون کتری ریخته، بگذارید بجوشد.

• تا زمانی که آب جوش بیاید، 3 سانتی‌متر از ریشه زنجبیل تازه را رنده کنید یا آن را به قطعات ریز برش دهید ( از زنجبیل خشک یا پودر زنجبیل  نیز می‌توانید استفاده کنید).

• درون یک فلاسک، زنجبیل را بریزید و آب جوش را روی آن بریزید و درب آن را ببندید و 20 دقیقه صبر کنید.

• چای زنجبیل آماده شده را درون فنجان بریزید.

• آب یک لیموی کامل را روی فنجان چای بچکانید.

• در صورت تمایل، چای را با مقداری عسل شیرین کنید و همراه با چند تکه بیسکویت آن را میل کنید.

قیمت چای در تهران

  • مصطفی طاهری