قیمت چای

فروشگاه آنلاین و اینترنتی چای

قیمت چای

فروشگاه آنلاین و اینترنتی چای

تی سنس قدیمی ترین فروشگاه چای
پخش انواع چای از تهران به تمام نقاط ایران

021-44447132
09122899005
https://teasense.ir/

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چای سیاه گل

چای سیاه گل محمدی

چای گل سیاه یا گرمنوش گل محمدی یک نوشیدنی معطر و فوق‌العاده با خواص مثال‌زدنی و پرخاصیت برای آن‌هایی است که علاقه‌مند به نوشیدنی‌های گرم هستند. شما می‌توانید از این گلبرگ‌های خوش‌رنگ و معطر چای تهیه کرده و یک نوشیدنی صد درصد ایرانی و آرام‌بخش تهیه کنید.
این گیاه معطر دارای قند، تانن، اسید گالیک، اسانس، مواد پکتینی و ماده رنگی است. کاسبرگ رز وحشی یکی از منابع سرشار ویتامین C در قلمرو گیاهان شناخته می‌شود.

کاسبرگ رز همچنین غنی از ویتامین‌های A، B و K است. در گذشته از کاسبرگ رز شربتی تهیه می‌شد که در زمان جنگ جیره‌بندی می‌گردید و برای افزایش مقاومت بدن کودکان در برابر عفونت‌ها و درمان سرماخوردگی معمولی به آن‌ها خورانده می‌شد.

گل محمدی و تقویت قلب

چای گل محمدی باعث تسکین دستگاه عصبی می‌شود. اگر به طور منظم از این چای میل کنید از مشکلاتی مانند بی‌خوابی و خستگی خلاص خواهید شد
درمان تپش قلب، بازکننده دهانه عروق بسته قلبی، درمان پرولاپس دریچه میترال قلب و خاصیت ضد اسپاسم از کاربردهای گیاه دارویی گل محمدی برای سیستم قلب و عروق بدن است.

چای گل محمدی برای سم‌زدایی از بدن

مصرف منظم چای گل محمدی در گام اول به سم‌زدایی و پاکسازی بدن کمک می‌کند. چون روی کبد و صفرا تأثیر داشته و باعث تمیزی آن‌ها می‌شود.
این نوشیدنی معطر ادرارآور است و به کنترل حالت احتباس آب در بدن کمک می‌کند. البته باید گفت که با یک گل بهار نمی‌شود.
یعنی با نوشیدن یک فنجان چای گل محمدی نمی‌توانید از این خواص بی‌نظیر بهره‌مند شوید، بلکه باید این نوشیدنی را به‌صورت منظم و یک دوره درمانی میل کنید.

گل محمدی سرشار از ویتامین C
گل سرخ یا همان گل محمدی خواص زیادی برای سلامتی دارد. این گل خوش‌رنگ سرشار از ویتامین C است.
بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو، گلبرگ‌ها و ساقه این گل (به‌ویژه به‌صورت خام) منبع غنی ویتامین C محسوب می‌شود.
باید بدانید که در روند خشک شدن گل، 25 تا 60 درصد ویتامین C موجود در آن از بین می‌رود. بنا براین توصیه می‌شود در تهیه چای تا حد امکان از گل محمدی تازه استفاده کنید.
یادتان باشد که ویتامین C برای دستگاه ایمنی، حفظ سلامت پوست و استخوان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این ویتامین در جذب هر چه بیشتر آهن نقش مؤثری دارد.

گل محمدی منبع آنتی‌اکسیدان و ضد سرطان
چای تهیه شده از گل محمدی فواید دیگری نیز دارد. این گل سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و به‌ویژه پلی فنول‌های موسوم به کاتچین است.

آنتی‌اکسیدان‌ها از بدن در برابر اثرات مضر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و به این ترتیب از بروز انواع سرطان پیشگیری می‌کند.
ترکیبات آنتی‌اکسیدانی نه تن‌ها آز آسیب‌های رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کنند بلکه بدون آسیب رساندن به سلول‌های سالم اطراف، باعث نابودی سلول‌های سرطانی می‌شود.
در واقع این گل باعث بهبود سلامت درون و بیرون بدن و حفظ جوانی آن می‌شود.

گل محمدی برای تسکین درد
چای گل محمدی همچنین در بهبود دردهای ماهیانه بانوان مؤثر است. اگر شما نیز از سندرم پیش از قاعدگی رنج می‌برید حتماً این چای را در برنامه روزانه‌تان بگنجانید.
به عقیده برخی متخصصان این گل همچنین در تنظیم قاعدگی نامنظم یا شدید مؤثر است.

بهترین نوشیدنی برای روزهای سرد

مصرف منظم چای گل محمدی در گام اول به سم‌زدایی و پاکسازی بدن کمک می‌کند. چون روی کبد و صفرا تأثیر داشته و باعث تمیزی آن‌ها می‌شود
چای گل محمدی برای مقابله با انواع مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی آنفلوانزا مفید است.
بنابراین توصیه می‌شود با فرارسیدن روزهای سرد سال از مصرف این چای غافل نباشید.

چای گل محمدی و خاصیت تب بُری
اگر تب دارید می‌توانید به این چای اعتماد کنید. چای گل محمدی باعث کاهش دمای بدن شده و تب را کاهش می‌دهد.
این چای برای پاکسازی بدن و کاهش التهاب و همچنین برطرف کردن ضایعات پوستی نیز مؤثر است.
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که گل محمدی از تشدید عفونت جلوگیری می‌کند.

چای گل محمدی برای آرامش اعصاب
چای گل محمدی باعث تسکین دستگاه عصبی می‌شود. اگر به طور منظم از این چای میل کنید از مشکلاتی مانند بی‌خوابی و خستگی خلاص خواهید شد.
این نوشیدنی مفرح اعصاب بعد از یک روز کاری طولانی‌مدت و همراه با استرس است و باعث رفع خستگی و کسب انرژی دوباره می‌شود.

موارد منع مصرف
گل محمدی اثرات جانبی خاصی ندارد اما مصرف این گل در بعضی از افراد می‌تواند باعث واکنش‌های آلرژیکی شده و با عوارضی همچون خارش همراه باشد.
همچنین زیاده‌روی در مصرف گل محمدی باعث ایجاد تشنگی، یبوست و در بعضی موارد اسهال می‌شود

انواع گرمنوش چای سیاه گل محمدی را از تی سنس بخواهید

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سیاه هل

چای سیاه هل

گرمنوش چای سیاه هل یکی دیگر از دمنوش های مفید و خوش طعم محصولات تی سنس است. مصرف گرمنوش چای سیاه هل تی سنس سبب خوشبو شدن دهان شده و زخم های دهان را بهبود می‌دهد. گرمنوش هل تی سنس همچنین تب را کاهش و سرماخوردگی را درمان می‌کند. این دمنوش تسکین دهنده درد روماتیسم است. یکی از خواص ویژه و بسیار ارزشمند چای هل، جلوگیری از تشکیل خلط در گلو است. دانه های هل خاصیت داروی اکسپکتورانت را دارد و سینوس ها و برونش ها، بینی و سینه را از خلط و ترشحات اضافی پاک می کند. هل همان طور که ذکر شد خواص گرمابخش و انرژی زا دارد از این رو به بهبود روحیه و بازیابی انرژی و توان از دست رفته کمک می کند. گرمنوش چای سیاه هل تی سنس از ترکیب هل و چای سیاه به دست آمده و جزو گرمنوش های مخلوط چای سیاه است.

ویژگی های گرمنوش چای هل کیسه ای تی سنس
تسکین دهنده درد روماتیسم
گرمابخش و انرژی زا
کاهش دهنده اضطراب و بی قراری
کمک به هضم و گوارش بهتر غذا در معده
تقویت کننده معده و ضد نفخ و ترشی معده
کاهش بوی بد دهان
بهبود گردش خون
بهبود عملکرد قلب و عروق
دفع گاز معده و روده را از بدن
خواص هل
براساس یافته های پژوهشی که در مجله ی غدد درون ریز و متابولیسم ایران چاپ شده است، مصرف مکمل هل باعث کاهش اندازه ی دور کمر و در نتیجه کاهش چاقی شکمی در افراد مبتلا به دیابت شد. گزارش ها نشان داده اند که فلاونوئیدها از طریق جلوگیری از فعالیت لیپاز پانکراسی، سبب کاهش جذب چربی ها می شوند. فلاونوئیدها می توانند به طور مستقیم بر جایگاه فعال آنزیم اثر بگذارند یا به طور غیرمستقیم با افزایش اندازه ی ذرات چربی، سبب کاهش دستیابی این مواد به آنزیم شوند.

مقدار بالای منگنز در هل، ترمیم زخم را تسریع می کند، کارکرد غده ی تیروئید را تنظیم می کند و با تولید هورمون تیروکسین باعث بالا رفتن سرعت واکنش های شیمیایی و افزایش فعالیت های بدن می شود. این هورمون سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

هل سرشار از پتاسیم و منیزیم است. پتاسیم مایعات بدن و فشار خون را تنظیم می کند. منیزیم از کاهش آب و املاح ضروری بدن در روزهای گرم تابستان جلوگیری می کند.

خواص چای سیاه
چای سیاه که خشک شده چای سبز است در صورت مصرف روزانه می‌تواند از بروز حملات قلبی و مغزی پیشگیری نماید. مصرف دمنوش چای سیاه از پوسیدگی دندان ها جلوگیری نموده و سبب کاهش میزان کلسترول، تسکین آرتروز و از بین رفتن تبخال می‌شود. چای سیاه میکروب هلیی که باعث اسهال، التهابات مثانه ، ذات الریه و عفونت پوست می‌شود را خنثی کند. چنانچه مایلید از خواص چای سیاه بیشتر بدانید مقاله خواص چای سیاه را مطالعه نمایید.

گرمنوش چاه سیاه هل را از تی سنس بخواهید

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سیاه دارچین

ویژگی های مخلوط چای سیاه و دارچین تی سنس

  • بهبود گردش خون، کنترل و تنظیم قند خون
  • پیشگیری از سرماخوردگی و ضعف بدنی
  • ضد التهاب و تسکین دردهای عضلانی
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • افزایش میل ج ن س ی
  • آرام بخش و مسکن
  • بهبود گردش خون
  •  کاهش تب

مخلوط چای سیاه و دارچین تی سنس

مخلوط چای سیاه و دارچین نیوشا از خواص دارچین از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری هاست و همچنین کاهش و تسکین دردهای عضلانی بهره مند می باشد. عطر و طعم بی نظیر چای دارچین درکنار ویژگی های بی شمار آن به محبوبیت این محصول افزوده است.

دارچین و خواص آن

برای تهیه دارچین، پوست این درختچه را جدا کرده و معمولا پودر می کنند و در غذا یا چای از آن استفاده می کنند. دارچین رمز جوانی است و مصرف روزانه آن انسان را سالم نگه می دارد. دارچین کلیه ها را گرم می کند، ضعف کمر و پاها را از بین می برد و کم خونی را درمان می کند.

این ادویه معطر بهترین دارو برای دردهای عضلانی است. دارچین اثر آرام کننده و شاد کننده دارد و از بسیاری از داروهای آرام بخش بهتر است. اثر مهم دیگر دارچین پایین آوردن تب است و حتی امروزه دارچین را به صورت قرص و کپسول درآورده اند که بعنوان تب بُر به کار می رود.

دارچین خاصیت عجیب دیگری دارد و آن تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری هاست و حتی می توان گفت که اثری مشابه پنی سیلین و آنتی بیوتیک دارد. اگر حس کردید که ضعیف شده اید و ممکن است مریض شوید، چای دارچین نیوشا را فراموش نکنید، اگر سرما خورده اید یا ضعف شدید دارید، چای دارچین بهترین داروست.

دارچین علاوه بر خواص بسیاری که دارد، طعم بسیار خوبی نیز دارد. برای این که بیشتر از طعم و خاصیت درمانی دارچین بهره ببرید، می توانید موقع دم کردن چای، مقداری از پوست آن را در داخل قوری بریزید تا همراه با چای دم بکشد.

دارچین رگ ها را باز می کند و باعث بهبود گردش خون می شود. یکی از خواص دارچین این است که باعث افزایش کارایی هورمون انسولین در بدن می شود و در نتیجه بدن نیاز کمتری به این هورمون برای کنترل قند خون پیدا می کند.

بسیاری از افراد مبتلا به دیابت گزارش داده اند که مصرف یک قاشق چایخوری دارچین در روز تاثیر بسیار مثبتی بر قند خونشان داشته است. همچنین برخی تحقیقات نشان دهنده تاثیر مثبت دارچین در کاهش فشار خون بوده است.

حد مجاز مصرف دارچین روزانه ۴ گرم است و بهتر است این مقدار در ۲ یا ۳ نوبت مصرف شود. دارچین گیاهی است که رگ ها را باز می کند و همین امر باعث بهبود گردش خون می شود. دارچین اثر آرام بخش و مسکن دارد و از بسیاری داروهای آرام بخش شیمیایی موثرتر و سالم تر است. در حقیقت می توان گفت دارچین، والیوم گیاهی است، زیرا در دارچین ماده ای به نام Cinnamodehyde وجود دارد که روی پستانداران اثر آرام بخش دارد.


ترکیبات

چای سیاه شمال و دارچین


لطفا دقت کنید

در صورت مصرف آنتی بیوتیک ها و داروهای دیابت، رقیق کننده ی خون و داروهای قلبی، پیش از مصرف دارچین یا مکمل های آن با پزشک مشورت کنید.
افراد مبتلا به دیابت و بیماری های کبدی پیش از مصرف با پزشک مشورت کنند.
در جای خشک و خنک و عاری از هر گونه بوی خارجی نگهداری شود.
از مصرف بیش از۳ تا ۵ عدد چای کیسه ای در روز خودداری نمایید.
دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک مصرف نمایید.

بهترین زمان استفاده از چای ۲ ساعت پیش یا پس از غذا می باشد.

انواع گرمنوش چای سیاه دارچین را از تی سنس بخواهید

چای سیاه دارچین

گرمنوش چای سیاه دارچین(100گرمی)

 

 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سیاه میخک

چای سیاه میخک

یک وقت های دلم فقط چای سیاه میخواد برای غروب های زمستون،با عطر میخک که عالیه ، حتما امتحان بکنید.
میخک عطر تندی و گرمی دارد برای همین خیلی کم باید مصرف شود .

خواص میخک:
میخک  برای سرماخوردگی بی‌نظیر است، درست است که داروها و درمان‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید برای درمان سرماخوردگی استفاده کنید اما برای شما که راه طبیعی را ترجیح می‌دهید؛ میخک بهترین راه حل موجود در این رابطه است. سرفه را درمان می‌کند.
 به گوارش کمک می‌کند. دارای خواص ضد میکروبی است.برای مبارزه با سرطان فوق‌العاده است. از کبد محافظت می‌کند. سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند
 برای دیابت خیلی خوب است.
کیفیت استخوان‌ها را حفظ می‌کند. دندان درد کشنده نحواهد بود اما کاملا آزار دهنده است. قبل از مراجعه به پزشک، می‌توانید برای تسکین درد کمی میخک بجویید. برای درمان سرطان ریه مفید است.
 سرگیجه و استفراغ را برطرف می‌کند. .با بوی بد دهان مبارزه می‌کند. بر سینوزیت غلبه می‌کند.
برای درمان سر درد فوق‌العاده است.

 

چای سیاه میخک اعلا را از تی سنس بخواهید :

 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

گرمنوش چای

گرمنوش چای

گرم نوش چای 

گرمنوش چای نوعی نوشیدنی است که چای جز اصلی آن است و سایز جز ها از گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوستِ میوه یا اجزای دیگر گیاهان دارویی که قابل حل در آب است، به صورت خشک یا تازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دم کردن یا گرفتن عصاره به وسیلهٔ آب متداول‌ترین و قدیمی‌ترین روش به کار بردن داروهای گیاهی است.

در ایران در سال‌های اخیر گرم نوش های چای مورد استقبال و مصرف برخی خانوارها قرار گرفته‌است. این استقبال دلایل مختلفی دارد. برخی برای نفع درمانی از این گرم نوش استفاده می‌کنند. تعدادی برای تنوع بخشیدن به نوشیدنی روزانه، آن را مصرف می‌کنند و بعضی هم به خاطر اینکه گرم نوش را یک نوشیدنی شیک می‌دانند، برای پذیرایی از آن استفاده می‌کنند.

تی سنس مرکز پخش انواع گرم نوش چای در ایران

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سیاه  از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است 

کافئین و تانین = آرام بخش دستگاه عصبی.

تئوفیلین = ساختاری مانند کافئین دارد که در چای سبز و سیاه موجود است , شل کردن عضلا‌ت، افزایش دهنده جریان خون در کلیه‌ها , افزایش انقباض پذیری و کارایی عضلا‌ت قلب، تنظیم ضربان قلب، کاهش فشار خون و اثرات التهابی.

تیانین = طعم دهنده چای است.

کاتچین = در چای سبز و سیاه وجود دارد اما در چای سبز بیشتر است , این ماده ضد سرطان , کاهش دهنده چربی بدخون و ضد ویروس است و ازافزایش قند خون جلوگیری می کند.

فلوراید و فلووانوئید که سبب استحکام دندان است و از ایجاد بوی‌بددهان پیشگیری می کند.

ویتامین های B کمپلکس C , و E نیز در چای وجود دارد.

ویتامین C که کاهش دهنده اضطراب است و علا‌ئم سرماخوردگی را برطرف می کند.

ویتامین ب کمپلکس و ویتامین ای نیز سبب بهبود سوخت و ساز بدن می شود.

رفع خواب آلودگی , تقویت نیروی فکر , گوارش بهتر غذا و کاهش علا‌ئم میگرن از دیگر خواصل مهم چای است.

چرا چای سیاه ایرانی؟

طعم تازه ی چای یکی از نکاتی است که همه ی افراد حتی کسانی که زیاد اهل نوشیدن چای سیاه نیستند به آن توجه دارند. چای ایرانی سرگل نه تنها بلافاصله بعد از دم کشیدن، بلکه ساعت ها بعد هم طعم مطبوع خود را حفظ میکند و تازگی آن پایدار است. بنابراین اگر در طول روز زیاد چای مینوشید و نمیخواهید هربار طعم کهنه‌گی چای لذت نوشیدن را از شما بگیرد و یا مجبور باشید هربار چای دم کشیده ی قبلی را دور بریزید و چای جدید آماده کنید؛ میتوانید یکبار با آماده کردن چای سرگل و خارج کردن برگ های دم کشیده شده ی آن، ساعت ها بعد هم از همان طعم تازه ی اولیه لذت ببرید و نوش جان کنید.

چرا اغلب مردم چای سیاه مینوشند؟

حتما شما هم بعد از نوشیدن چای احساس خوشایند رفع خستگی ،بهبود سردرد و شادابی را تجربه کرده اید؛ این دلیلی است که چای سیاه را به نوشیدنی روزانه بسیاری از مردم تبدیل کرده است. از آنجایی که چای سیاه حاوی کافئین و همچنین مقدار کمی تئوفیلین است، ضربان قلب شما را تسریع کرده و باعث افزایش جریان خون به مغز میشود در نتیجه شما احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. به طور کلی، چای سیاه حاوی 50-90 میلی گرم کافئین در هر فنجان است. این نوشیدنی با کاهش سطح هورمون استرس کورتیزول تمرکز شما را بیشتر خواهد کرد. گفتنی است که چای سرگل بهاره نیز از این قاعده مستثنی نیست و به عنوان یک چای ایرانی با کیفیت برای مصرف روزانه توصیه میشود.

 

انواع چای سیاه ایرانی را تی سنس بخواهید

  • چای سیاه

    چوب چای (1کیلوگرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چوب چای (500گرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه قلم درشت (1کیلوگرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه قلم درشت (300گرمی)

    نمره5.00از 5

     

  • چای سیاه

    چای سیاه قلم درشت (500گرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه قلم ریز (1کیلوگرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه قلم ریز (300گرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه قلم ریز (500گرمی)

     

     

 

  • چای سیاه

    چای سیاه سوزنی (لیزری) ممتاز (1کیلوگرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه سوزنی (لیزری) ممتاز (300 گرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه سوزنی (لیزری) ممتاز (500 گرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه شکسته ممتاز (300گرمی)

    نمره5.00از 5

     

  • چای سیاه

    چای سیاه شکسته ممتاز(1کیلوگرمی)

     

    تومان85,000

  • چای سیاه

    چای سیاه شکسته ممتاز(500گرمی)

     

    تومان45,000

  • چای سیاه باروتی

    چای سیاه باروتی (1کیلوگرمی)

     

     

  • چای سیاه باروتی

    چای سیاه باروتی (300گرمی)

     

     

  • چای سیاه باروتی

    چای سیاه باروتی (500گرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه سرگل بهاره ممتاز (1کیلوگرمی)

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه سرگل بهاره ممتاز

     

     

  • چای سیاه

    چای سیاه سرگل بهاره ممتاز

     

     

  •  
  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سفید

چای سفید

 چای سفید، از برگ های چای رسیده به دست می آید. وقتی غنچه چای هنوز باز نشده است، آن را می چینند و قبل از این که برگ های چای خشک شوند، آنها را بخار می دهند. چای سفید نسبت به دیگر انواع چای در مقادیر کمتری تولید شده و از این جهت قیمت آن گران‌تر تمام میشود. نام‌گذاری چای سفید ، ناشی از پرزهای سفید نقره‌ای جوانه‌های نشکفته گیاه چای است که به آن سفید می دهد، هر چند دم کرده آن به رنگ زرد کم رنگ است. میزان کافئین موجود در چای سفید در مقایسه با چای سبز یا چای سیاه بسیار کم‌تر است. در هر فنجان از چای‌سفید تنها ۲۸ میلی‌گرم کافئین وجود دارد. چای سفید دارای مقدار زیادی کاتشین است. کاتشین باعث کاهش بیماری های قلبی عروقی، سرطان ها ، سکته ها،دیابت و خطرات حاصل از اشعه ماورای بنفش بر پوست می گردد

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سبز قلم ممتاز

 ترکیبی از ساقه و برگ های درشت چای سبز می باشد. این چای از نظر محبوبیت بین مشتریان، نشان برگ را که نماد رتبه دوم گزینه های محبوب فروشگاه است دریافت کرد. چای سبز همیشه از گزینه های اصلی برای کاهش وزن و چربی سوزی بوده و هست و حتما به شما پیشنهاد میشود. تمام خریدهای 250 هزار تومان به بالا شامل ارسال 100% رایگان می باشند. بسته های 3 کیلو گرمی شامل سه بسته یک کیلوگرمی و بسته های 5 کیلوگرمی شامل پنج بسته یک کیلوگرمی، 15/000تومان تخفیف و ارسال رایگان می باشند.

چای سبز قلم ممتاز ترکیبی از ساقه و برگ های درشت چای می باشد. این چای پس از دم کشیدن عطر و طعمی خوش دارد که برای طرفداران چای سبز انتخاب مناسبی است. این محصول با حفظ کیفیت و خواص چای سبز و مقداری مقرون بصرفه تر عرضه میشود. برای دم کردن چای سبز کافیست یک قاشق از این چای را در قوری ریخته و یک لیوان آب جوش زلال به قوری اضافه کنید و پس از پنج الی هفت دقیقه میل نمایید. تفاوت این چای با نوع ممتاز خود در ساقه های موجود در آن و اندازه درشت برگ ها است. این نکته باعث تفاوت در قیمت این محصولات نیز شده است. چای سبز برخلاف چای سیاه تخمیر نمیشود. به عبارتی فرآیند تخمیر از آن حذف شده و حالت سبزی برگ ها را در خود نگه میدارد.

 

فروشگاه اینترنتیتی تی سنس ، این محصول را مطابق با نیاز شما عزیزان در  بسته بندی های مختلف برای حفظ کیفیت و تازگی چای طبیعی شمال ارائه می کند.

 

 

  • مصطفی طاهری
  • ۰
  • ۰

چای سبز شکسته ممتاز 
 

این نوع چای سبز که در درجه ی عالی قرار دارد، کیفیتی نظیر چای سرگل دارد، با این تفاوت که درصد خلوص آن کمتر می باشد و در کارخانه چای، توسط فیلتر های مخصوص جداسازی می شود. زمان دم این نوع چای کمی بیشتر از چای سرگل بوده و از ماندگاری کمتری برخوردار است. ولی اگر به روش درست و با آب مناسبی دم شود، از نظر طعم تفاوت چندانی با چای سرگل نخواهد داشت.

 

چای سبز شکسته ممتاز

ترکیبات و خواص چای سبز :

کافئین و تانین = آرام بخش دستگاه عصبی.

تئوفیلین = ساختاری مانند کافئین دارد که در چای سبز و سیاه موجود است , شل کردن عضلا‌ت، افزایش دهنده جریان خون در کلیه‌ها , افزایش انقباض پذیری و کارایی عضلا‌ت قلب، تنظیم ضربان قلب، کاهش فشار خون و اثرات التهابی.

تیانین = طعم دهنده چای است.

کاتچین = در چای سبز و سیاه وجود دارد اما در چای سبز بیشتر است , این ماده ضد سرطان , کاهش دهنده چربی بدخون و ضد ویروس است و ازافزایش قند خون جلوگیری می کند.

فلوراید و فلووانوئید که سبب استحکام دندان است و از ایجاد بوی‌بددهان پیشگیری می کند. 

ویتامین های B کمپلکس C , و E نیز در چای وجود دارد.

ویتامین C که کاهش دهنده اضطراب است و علا‌ئم سرماخوردگی را برطرف می کند.

ویتامین ب کمپلکس و ویتامین ای نیز سبب بهبود سوخت و ساز بدن می شود.

رفع خواب آلودگی , تقویت نیروی فکر , گوارش بهتر غذا و کاهش علا‌ئم میگرن از دیگر خواصل مهم چای است.

 

انواع چای سبز شکسته ممتاز را از تی سنس بخواهید 

  • مصطفی طاهری